Sunday, August 12, 2012

untuk monstah :o

munkin kacip forever munkin isteri forever


apa yang aku pikir kan kau baik siot arh . kau katang . eh,tapi jangan lah sampai over sangat . k gurau . aku kenal kau 2 TAHUN 8 BULAN . dan aku tak pernah lupa kau .  biasa lah kacip forever . tuisyen sama . kelas pon sama . jalan pon sama . tu je yang lain tak sama HAHAHAH . oke dah aku ngatuk .



untuk syakirah a.k.a monstah :o

Monday, July 25, 2011

aku janji pada ko...sekiranya aku dpt milik ko

aku janji bahawa aku akan menjaga mu degan hati ini yg iklas umtuk ko...sekirnya aku mendapat ko aku akn mengyayagi ko degan baik....akuu x nk bergaduh dgn ko...aku x nk jadi macam lelaki 2..aku nk setia gan ko...aku amat mengyayagi ko

i <3 you


I would like to have your





Sunday, June 26, 2011

siot ::::




lame gila x update blog.dh berabuk blog.best siot.....semalam tegok cerita karak...menyeramkn rasa nk jerit satu umah takut mak marah lak...aku siap cover takut gan talipon..time hantu keluar aku tegok fon..hahahaha x laki langsong hahahaha...k ar penat ar harini g umah ong g sana g sini..ecok dh sekolah..no no no..tapi kerana dia aku nk g hahahaha..entah siapa tah..ok ar sampai sini saje ek...ada hari kita kongsi...

'karak' takut...jangan tegok







'siap cerita ada hodoh nye'